Tu znajdziesz informacje na temat możliwości modyfikacji aut Opel Vectra C, Opel Signum oraz Cadillac BLS, a więc samochody wyposażone w silnik Z20NET, de facto taki sam jak w SAABach 9-3 1.8t/2.0t z wyłączeniem kilku różnic, jak np. wspomaganie kierownicy zrealizowane za pomocą pompy elektrohydraulicznej, czy inaczej poprowadzone wiązki/masy.
2.0t 265Nm / 175KM
stg1: 320Nm / 195KM => 590zł
stg1+: 340Nm / 220KM => 690zł
stg2: 370Nm / 245KM => 790zł
*stg1+ dotyczy aut na turbo TD04L-11TK3 i z szarymi wtryskiwaczami, ale także starszych wersji już z 11TK3, po wymianie wtrysków (trzeba zamontować inne niż 'niebieskie’)
nie masz pewności co do wersji osprzętu swojego auta? napisz do mnie wiadomość z numerem VIN, sprawdzę
strojenie LPG na korekty/AFR => 200zł
stg1 nie wymaga żadnych zmian w osprzęcie
stg2 => wymagane turbo 14T oraz wtryskiwacze zielone z 'Aero’ lub dowolnej wersji poliftowego SAABa 9-3 (szare, od MY2007), dobrze byłoby też mieć FMIC i opcjonalnie luźniejszy wydech co dałoby więcej niż wspomniane 235KM.
Z uwagi na fakt iż głównym zajęciem, a prawdę mówiąc priorytetem są SAABy 9-3 w przypadku Opla i Cadillaca nie realizuję modyfikacji mocniejszych niż okolice 240KM, a więc na turbo zapożyczonym z wersji Aero – TD04L-14T – wieczny overload