Dysponuję także narzędziem TECH2, które daje masę możliwości jeśli chodzi o programowanie modułów innych niż sterownik silnika
akurat w ECU TECH nie potrafi zrobić w zasadzie niczego, poza odczytem błędów/podglądem parametrów
Jednak daje on kontrolę nad wszystkim innymi modułami zastosowanym w SAABie, dzięki czemu możliwa jest np. aktywacja gniazda AUX, programowanie po wymianie zamków drzwi, aktywacja tempomatu, czy zmiana zachowania zdalnego sterowania zamkami np. otwieranie tylko drzwi kierowcy za pierwszym wciśnięciem 'otwartej kłódki’.
Pełna lista funkcji i możliwości, z podziałem na konkretne grupy jest jeszcze w trakcie przygotowywania, póki co mogę podlinkować taki oto plik:
http://z90.pl/saab/pdf/Tech2_SS.pdf
zawiera tylko podstawowe 'adjustments’, jest tego znacznie, znacznie więcej, gdyż mamy także np. możliwość (konieczność?) zaprogramowania wydajniejszych hamulców po ich wymianie – co jest istotne dla działania układów antypoślizgowych jak TCS czy ESP, a także np. uwzględnienie rozmiaru opon na których porusza się samochód (przekłamanie prędkościomierza)
diagnostyka auta: 50zł, programowanie – dowolne funkcje, dowolna ich ilość – wyceniam na 100zł
w razie potrzeby zapraszam do kontaktu 😉