MY2009 1.8t Kamila, z długą F40 – czyli 3600rpm @ 200km/h 🙂 piękna sprawa w trasie, chociaż nie wiem czy fabryczne 240Nm 150KM osiągnęłoby tyle na ostatnim, 6tym biegu 🙂
Autko z dużym potencjałem, pod maską oczywiście seryjne TD04L-11TK3 + ‚szare’ wtryskiwacze.
W zasadzie wystarczyło ogarnąć świece zapłonowe – jedna uszkodzona – i wymienić zawór dv na tłoczkowego properfekta żeby doprowadzić wszystko do ładu.
Efekty modyfikacji na dołączonym foto, dziś mega gorąc, w dolocie, na fabrycznym ‘Intercoolero-kartonie’ momentami było ponad 50 stopni, mimo tego i tak przybyło blisko 100Nm i ponad 70KM, dzięki czemu jeżdzi teraz ‚z gola inaczej’ 🙂 skrzynia przestała być ‚kagańcem’.
Pozdro dla właściciela!