Autko Damiana – fabrycznie 1.8T 150KM w przepięknym kolorku, modelowo 2003r.
Samochód trafił do nas z problemem nierównej pracy silnika, jechał też 'niespecjalnie’ nawet jak na 240Nm.
Mieliśmy wykonać diagnostykę, wymianę płynów, olejów, filtrów i hamulców na 314mm, a po wszystkim 'jak auto się nadaje’ to modyfikację żeby troszkę poprawić osiągi 🙂
Szybko okazało się, że przyczyna nierównej pracy to pęknięty wężyk przy kolektorze dolotowym – o czym pisaliśmy wczoraj. Często się zdarza
Ogarnęliśmy osprzęt + wszystko powyższe, a następnie zajęliśmy się modzeniem. Sabinka jeśli chodzi o turbo, wtryski, Intercooler itd jest całkowitą serią.
Finalnie wyszło jak na wykresie, dzięki czemu jeździ teraz odczuwalnie przyjemniej.
Krzywa momentu ładniejsza niż 'w serii’ 🙂