stg1 dla 2.0t 175KM i słówko o wolnych obrotach

Hallo,

Ostatnio chyba jest jakaś faza na czarne 'dziewięć tróje’ 🙂 Tu przykład następnego 'zestejdżowanego’.

Seria 2.0t 175KM/265Nm

Mod: zaktualizowane oprogramowanie + 200KM/320Nm + mapa zapłonowa pod LPG i benzynę 98 + podniesienie wolnych obrotów i przekalibrowany pedał gazu (i kilka innych istotnych zmian :))

W tym miejscu należałoby wyjaśnić dlaczego tak – otóż dużo przyjemniej, żwawiej rusza się z miejsca startując z 850 a nie 720rpm, szczególnie że w tym aucie była dłuuga skrzynia biegów, do tego silniki B207 po większych przebiegach nie pracują idealnie na seryjnie ustawionych 720. Ma na to wpływ stan rozrządu, podciśnień, układu zapłonowego, poduszek silnika i skrzyni, koła dwumasowego, sprzęgła itp itd… wszystko się powoli, ale jednak zużywa.

Poniższa tabela pokazuje nowe wartości prędkości obrotowej w zależności od temperatury płynu chłodniczego, podniesione zostały dwie górne o 130.

Ciekawostką jest to że w poliftach 1.8t i 2.0t (=ten sam silnik, inne oprogramowanie) jedne miały wolne obroty 720, a inne jak w Aero – 850 🙂

Autko prezentuje się całkiem fajnie, silnik i osprzęt jest w dobrym stanie, co ciekawe nawet cewki ogarniały – zero missfire, przy okazji dostało oczywiście reklamowe ramki pod tablice 🙂

Pozdrawiam właściciela i życzę szerokości 🙂

2 thoughts on “stg1 dla 2.0t 175KM i słówko o wolnych obrotach

  • Potwierdzam
    Rowniez podnioslem wolne obroty w b207e. Autem wygodniej sie jezdzi po miescie. Zona rowniez odrazu odczula poprawe mimo, ze nie wiedziala o zmianie. Polecam

    • a moż..e żona poczuła zwiększoną moc, o czym też nie mówiłeś haha 🙂 a tak serio dzięki za komentarz!, różnica jest, co więcej nawet w automacie ustawiając 850 jeździ się zupełnie inaczej

Możliwość komentowania jest wyłączona.