Dobre pytanie, w praktyce fabryka ładowała to co akurat było dostępne pod ręką, ale jest kilka reguł, które zwykle mają odzwierciedlenie w rzeczywistości:
1.8t – skrzynia 5-biegowa FM57, czyli 'długa piątka’ z i=3.82
wszystkie auta z tą skrzynią powinny mieć koło sztywne/jednomasowe; inaczej – nie trafiłem takiego z DM.
Na początku produkcji trafiały się także 1.8t ze skrzynią FM55 (potem już wszystkie miały FM57)
2.0t i 2.0T – skrzynia 5-biegowa FM55, czyli 'krótka piątka’ z i=4.05
praktycznie zawsze występowały z kołem dwumasowym.
Koło jednomasowe pasuje w miejsce dwumasowego, jednak trzeba zmienić też tarczę na taką z tłumikiem drgań
1.8t, 2.0t, 2.0T – skrzynia 6-biegowa:
zawsze z kołem dwumasowym, da się zmienić na jednomasę od 5tki, ale zdecydowanie odradzam z uwagi na konstrukcję F40 (będzie hałasować)