Bardzo bym chciał, ale zawiodłem się już tyle razy, nawet na polecanych warsztatach, że nie chcę brać na siebie tej odpowiedzialności. W praktyce i tak nie masz co liczyć na precyzyjne wystrojenie instalacji – nikomu nie chce się bawić w dostrajanie – wolą włączyć adaptację OBD i 'po temacie’ – teoretycznie, bo to potrafi narobić więcej szkody niż pożytku.
Najważniejsze – znajdź kogoś kto dobierze podzespoły z zapasem i je ładnie/dobrze zamontuje. Strojenie silnika turbo i tak należałoby wykonać na korekty i AFR. Co do samej elektroniki – bardzo dobrze spisują się nasze rodzime instalacje – oparte o sterowniki STAG, KME czy LPGTECH – nie wymagają ultra drogich interfejsów jak np BRC aby móc się do nich podłączyć. Sugeruję unikać reduktorów KME – kiepsko spisują się w doładowanych silnikach (do wolnossących bajka!). Zasada działania każdego sterownika jest taka sama, wszystkie funkcje typu adaptacje, obd, isa itp. to po prostu zbędne bajery, które zawsze wyłączam – ich zadaniem jest… ratowanie sytuacji po kiepskim wystrojeniu..