Do silników B207 zalecano platynki o symbolu:
- NGK PFR6T-10G (ok. 45zł/sztuka, wymiana co 30-50tys km). Są to dobre świece, jednak zdaje się że w ostatnich latach jakość produkcji spadła, a wraz z nią ich trwałość
Mamy jeszcze kilka nieoficjalnych alternatyw:
- zwykłe, o stopień zimniejsze NGK BCPR7ES (ok 10zł sztuka, wymiana co 10-15tys km), spisują się bardzo dobrze, choć nie grzeszą trwałością – komplet kosztuje tyle co jedna platynka 🙂
- irydowe BKR6EIX lub o stopień zimniejsze BKR7EIX – ok 40zł/szt – fajne do mocniej modowanych aut
Wersje BioPower z uwagi na możliwość pracy na paliwie e85 (dziś w zasadzie dostępne chyba jedynie w krajach skandynawskich i we Francji) miały montowane świece z odstępem elektrod 1,1mm. Moim zdaniem dalsze ich stosowanie – przy jeździe na benzynie, a tym bardziej LPG jest bez sensu.