9-3 SS 1.8t na 11Tk3 z Wrocławia,
autko mapowane już wcześniej, na lekkim stg1, tym razem przyjechało na 'trochę więcej zmian’, co ciekawe dopiero po 10 latach użytkowania tego konkretnego egzemplarza 🙂
Życzeniem klienta była 'konwersja’ na B207R, a drugim: aby nie przeginać z doładowaniem 🙂 tym samym pod maskę wpadło kilka zabawek, takich jak:
- turbo TD04L-14T po regeneracji
- wtryskiwacze 'zielone’ po regeneracji
- wałki rozrządu z B207R
- DV by ProPerfekt
Silnik mimo 303tys przebiegu w niezłej kondycji – całkiem czysto w środku, kompresja na dobrym poziomie (14+bar), odma sprawna, więc działać można 🙂
Życie jednak szybko zweryfikowało plany, bo podobnie jak w poprzednio opisanym przypadku dawał się we znaki zużyty katalizator, co skutkowało m. in wybitnie późnym wstawaniem turbo, na tyle że niespecjalnie było czuć różnicę w mocy pomiędzy setupem na 11tK3 i niebieskich wtryskach. Rozwiązanie było oczywiste – montaż dp 🙂 Póki co dalszy odcinek wydechu został seryjny (trochę szkoda!)
Pozdro dla właściciela, z tego co wiem ma dzielnie służyć kolejne lata