SAAB 9-3 SS MY2003 1.8t automat na stg1

SAAB 9-3 SS MY2003 1.8t automat, czysta seria, benzyna 95

Autko trafiło na podniesienie mocy, przy diagnostyce wyszła na jaw nieszczelność zaworu DV – jak w 70% GT20 i niezbyt dobrze ustawiony aktuator, czyli taki standard w b207 'po latach’ 🙂

W miejsce starego dv wleciał nowy tłoczkowy by properfekt. , dodatkowo aby pozbyć się 'problemu zapętleń’ zamontowaliśmy zielone wtryskiwacze z Aero – samochód wkrótce będzie miał montowaną instalację LPG, przy automacie jest to szczególnie istotne, bo skrzynia chętnie robi kickdown i kręci silnik pod 6tys rpm

 

Efekty przed/po strojeniu/naprawach jak na wykresach. Myślę, że jeździ obecnie trochę przyjemniej

PS. tak, mierzyliśmy go 'po’ w niedzielę 🙂