MY2004 B207R, a więc 'Aero’. Prosze nie mylić z 'Areo’ ani 'Oreo’, to już inne modele 🙂
Auto trafiło na strojenie i ogarnięcie LPG, jednak w pierwszym terminie przy diagnostyce szybko wyszła na jaw duuuża nieszczelność intercoolera – standardowo rozdęty/rozsadzony 'na dole’, co bardzo przeszkadza w strojeniu – część potwietrza zmierzonego przez MAF przy doładowaniu nie trafia do silnika, w związku z tym robi się 'zbyt bogato’, a i moc też 'ucieka’ 🙂
Temat więc nieco się przeciągnął, za pierwszym razem stanęło na dostrojeniu LPG, ale w końcu po paru tygodniach była chwila na montaż nowego cholera – FMIC 550x230x65 od fmic.pl i w następnym kroku modyfikacje.
Auto poza intercoolerem jest całkowicie seryjne, czyli pod maską siedzi 14T + zielone wtryskiwacze.
Zadziwiająco dużych korekt wymagała instalacja LPG oparta o sterownik TECH-204, wrzucam tabelkę do wglądu, momentami trzeba było dolać górą kilkanaście % paliwa żeby uzyskać prawidłowy AFR, mimo praktycznie pełnego pokrycia korekt benz vs lpg w CL 🙂
Hamowanie na trójce, w pełnym słońcu 🙂