9-3 SC 2.0t MT6 polift
Z autem spotykamy się już któryś raz, wcześniej były jakieś strojenia LPG, diagnostyka problemów z zapłonem czy sondą lambda itd, w dniu dzisiejszym trafiło do nas na setupie 14T + 2.5″ downpipe +nowa odma i cewki, do tego niestety schrzaniony wydech (nieszczelnoci m. in przy kolektorze) 🙂
Celem było wystrojenie tego, na miejscu wyszło jeszcze kilka innych rzeczy, a główna przyczyna to nieodpowiedni mechanicy którzy się tym autem do tej pory zajmowali (naprawdę dłuuuuga historia), ponadto pompa paliwa już kuleje, a czyjąś wizję stożka pod maską, zastąpiliśmy ostatecznie seryjną puchą z B207R 🙂
Wykresy z pomiarów wyłącznie na LPG, warunki do hamowania niemal IDEALNE – zimno, ale jeszcze jest trakcja 🙂 jak widać setup daje radę
na benzynie powyżej 4000rpm robiło się ubogo w paliwko, a aktualnie brak mocy przerobowych na ogarnięcie tematu do końca – umawiamy inny termin na kontynuację projektu, auto zostanie u nas na dłużej już w styczniu, bo i z wydechem trzeba dojść do ładu – ktoś tam dospawał wsporniki 🙂