Trafił do mnie Bartek z 9-3SC na program i wymianę wtrysków. Standardowo przed rozpoczęciem prac coś mnie tknęło żeby sprawdzić co tam siedzi w ECU, bo auto wygląda podejrzanie dobrze 😉 No i proszę program zablokowany a więc prawdopodobnie to… tak jest! Hirsch stg1 na 195KM i 310Nm z turbo Mitsubishi 11TK3 na… niebieskich wtryskach. Co oznacza że jest to popętlone na max (AFR ok 11) – ten samochód nie jeździłby zbyt dobrze na LPG.
Swoją drogą tak zacząłem jakieś 4 lata temu przygodę z modyfikacjami trionica 8 – od swojego pierwszego nocturne blue z szarpaniami na LPG, właśnie przez zbyt małe wtryskiwacze benzynowe – nie szło tego wystroić a walka trwała kilka tygodni, strojenie na AFR pomagało – na góra kilka dni..
Stanęło na wymianie i programowananiu wtryskiwaczy benzynowych na te z wersji Aero, co pozwoliło ograniczyć injector DC ze 100% do okolic <80% max – zostaje spory zapas.
Ciekawostka – target AFR w Hirschu – wszystko aby oszczędzić silnik, nawet kosztem ekonomii.. Uznaliśmy że programu nie będziemy modyfikować dla dodatkowych kilku koni mechanicznych – program nadwornego tunera jest sporym atutem na rynku wtórnym.
W jaki sposob edytowales wsad hirsch’a? Rowniez robilem wymiane wtryskiwaczy, lecz musialem wgrac zwykly program, poniewaz hirsch jest ”zablokowany”.
Świetna strona. Pozdrawiam
Dzięki bardzo 🙂 jest na to sposób, ale wybacz – nie zdradzam, rozpracowanie zajęło mi spooooro czasu..
Rozumiem. Ale mimo to i tak mozna wiele przydatnych informacji tutaj uzyskac. Pozdrawiam